maanantai 23. tammikuuta 2012

We all have stories .

Meikä on ollu tänään valkotakkisten käsittelyssä (kuulosti häröltä) koko päivän . Melkein .
No okay alotin kaheltatoista ja lopetin puol kolme mut kumminkin ..

Ensinnäkin mä menin perus lääkärille mun kiusaavan nielutulehduksen taki ja pyysin samal kattoo munuaiset koska ovat olleet kivaisan kipeät nyt muutaman viikon ..
Sano vaa että joo antibiotti nielutulehduksee ja huomen johonkin munuaistutkimusjuttuu mikälie o.o
Sitte ko olin päässy sieltä nii suuntasin kohti linnankatua ja kävin fysioterapiassa mun selän takia o.o
Jos joku ei tiiä mitä siel tehää nii ainaki mulla ko on selän kans ongelmii nii hierottii kivaisasti nwn Onneks oli naishierooja <3
Sillain se avas kipeet lihakset ja sai veren kiertää päähän ! nwn Tunnen taas hartiani ja selkälihakseni <3
Sitte ko olin sielt päässy nii suuntasin bussilla nikamanniksauttajalle XD
Se jos joku oli jännä kokemus ! Se oli vko makasin mahallaa sellasen hierontamikäliepatjan päällä nii se nosti mun kättä ja naksahti ranne, olkapää ja kyynerpää XD
Sen ei tarvinnu ees vääntää et mun nikamat naksahtais XDD
Mukavia naks naks ääniä ja sit se valitti lopuks et mullon yliliikkuvat-ja kuluneet nivelet XD Varmasti ku naksutellu kaikkia paikkoja selasesta 8 vuotiaasta nii varmaa naksuuki 8))

MUTTA sitte ko vihdoin pääsin kotiin niin avaan tottakai facebookin ja nään heti ekaks kannanottoja Haaviston ja Niinistön pääsystä toiselle kierrokselle vaaleissa .
Siel oli kaikkee et joo ketä Timo Soini aikoo äänestää ja ketä veikataan pressaks jne ei siinä mutta sitten tulee tää :


Pakkohan mun oli siihen tottakai rageta perään kun oikeesti rupes suoraansanottuna vee ituttamaan miten tuo henkilö(joka sattuu olemaan mun siskon kummisetä, mutten nimeä tohon näkyviin laittanu siltikään) VOI AJATELLA tollalailla presidenttiehdokkaasta .
En mä oo ainakaa koskaan kuullu et ihmiset päättää presidentin _seksuaalisen suuntautumisen takia .
Okay mua ei sinäänsä liikuta kummasta tulee presidentti enkä mä äänestäis Haavistoa sen homouden takia (vain koska oon itekki homo) vaan äänestäisin sitä sen perusteella mitä se on _valmis tekemään maan puolesta .
Mutta se siitä .

Nyt loppukevennykseksi kattosin mitä Robinin Frontside Olliella on katsojia niin 273 831 kappaletta !
Aika iso, ei sinäänsä mutta tässä teille Robin fanit :
Se että mä oon sen kanssa samassa koulussa,
tiedän noin 99,9% varmuudella missä kuseinen robbari asustaa,
nään sitä joka päivä 45min välein _vähintään 6h koulupvän ajan ja mua ei vois vähempääkää kiinnostaa jos joku tyttö on tehny täydellisen frontside ollien !
Se olis ihan sama jos joku jätkä olis tehny täydellisen pullataikinan .
Oikeesti . Hankkikaa elämä .

Ja te hyvät Robbarifanit mä en jaksa kuunnella yhtään kitisemistä siitä miten söpöjapullalutunen se tein robbari on jne ei kiinnosta.
Tää on mun mielipide ja p i s t e .

- wishmur on puhunut .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti