lauantai 31. maaliskuuta 2012

Atelophobia : The fear of not being good enough .

Jos et halua lukea suoraa tunteenpurkausta,
älä jatka tästä eteenpäin .
Tuskimpa kukaan edes jatkaa ..

Meikä on jotenkin _niin turhautunu asioista ...
Siitä, etten enää puhu mun ystäville samalla lailla ko ennen .
No miksen ?
Rehellisesti, mä en tiedä .
Mulla vaa on lähteny taas tää vaihe päälle, että jos joku ei puhu mulle nii miks mun pitäis puhua niille ? Oikeesti .
Jos ihmisiä ei kiinnosta tipan vertaa mitä mulle kuuluu, mitä mulle on tapahtunu/tapahtumassa, onko mulla jotain asioita mistä oon ilonen tai mikä mietityttää tms nii miks mun pitäis mennä puhumaan ihmisille niistä ?

Mä kuulin viimeks mulle osotetun lauseen "mitä kuuluu?" maanantaina 26.pvä ..
Eiks ihmiset oikeesti uskalla sanoa/kertoa et miksei ne puhu mulle ?
"Ne ei puhu sulle koska sä et puhu niille" ... Miks mun pitäis puhua niille ensin ? Miks mun pitäis alottaa keskustelu asiasta mikä ei kiinnosta ihmisiä ?
"Alota jostain muusta aiheesta." ..... Niinkun esimerkiksi mistä ? Miks mun pitäis puhua aiheista, joista mä en halua puhua ?
"Haluuksä sit puhua vaan itestäs ?" En ... Mua kyllä oikeesti kiinnostaa ihmisten asiat mut mäkin haluun olla joskus joku muukin kun se, jolle kerrotaan murheita tai avaudutaan muistakin aiheista . Haluun olla joskus muukin ku laastari ..
Olis kiva omistaa sellasen fiiliksen et tää fiilis olis oikeesti jotain muuta ku sitä miten mä tunnen sen . Et ihmiset on kiinnostuneita musta ja siitä miten mulla menee .

Onneks mulla on sentään tää teiniangstiblogi mihin mä saan tulla purkaa jos on paha olo, vaikkei ketään kiinnostais tipan tippaa . Jos ei kiinnosta, ei tarvii lukea .
Simple as that .


- wishmur

2 kommenttia:

  1. Anteeks ku en oo ollu sun tukena, seuranas, juttukaverina ku oot tarvinnu sitä. ;_;

    VastaaPoista
  2. Anteeks että oon ollu niin huonossa kunnossa lähipäivinä etten oo pystynyt oikeestaan mihinkään, ja anteeks siitä etten oo ollu täällä ku oot tarvinnu, luin merkinnän ja mua kiinnostaa vieläki, vaikka en sitä sanokkaan nii useesti. oot tärkeä. ♥

    VastaaPoista