perjantai 2. marraskuuta 2012

I've to fight against myself ..

Minun on vaikea kirjoittaa juuri nyt ..
Pääni sisällä kiemurtelee erivärisiä viekkaita käärmeitä sotkemassa todellisuuden unesta ja painajaisista . En halua heidän löytävän minua . Tekstistäni tulee sekavaa, minulla on vain yksittäisiä sanoja pääni sisältä jotka olen löytänyt sattumalta muodostamaan erinäisiä lauseita, joita tuskin kukaan tulee lukemaan . Tämä on lähes yhtä yksinäinen kuin minä itse olen ..
Huomaan kuinka yksinäinen osaan ollakaan .. Sinä häädit minut pois koska sait tietää pakonomaisesta oksentelustani ja siitä, että olen taas ollut veljeni luona ilman lupaasi tuntemassa hänen luista nyrkkiään kasvoillani . Niinkuin sinä sait tietää muustakin moraalisesti väärästä mitä on jatkunut kohta jo viisi vuotta . Minä en kertonut sitä sinulle, vaikka olisi pitänyt . Ja nyt sinä et suostu kertomaan kuka sinulle kertoi ..
Minulla ei ole enää paikkaa minne mennä .. Ei paikkaa johon tuntisin kuuluvani, ei paikkaa jossa saisin kävellä puolipukeissä neljältä iltapäivällä sinun vaatteesi ylläni, katsella kultakalojesi päämäärätöntä uiskentelua ja tuhota keuhkojani sinun savukkeillasi, ihmetellen mitä minä oikeastaan teen luonasi . Mihin minä voisin mennä ? En mihinkään ..
Olen päässyt yhdestä paheestani eroon .. En lopullisesti, mutta ainakin hetkellisesti . Positiivista, ajattelisit jos tietäisit . Vaan sinä et tiedä . Etkä halua tietää .
Ajatukseni katkeilee .. Käärmeet syövät epämääräiset kirjaimet olemattomista aivosoluistani tehden niistä itselleen ravintoa .  He syövät minut kuiviin, jättävät minulle vain rippeet joilla ei selviä pitkälti . Siksi olen aina niin väsynyt .. Siksi en halua tehdä mitään .. En pysty tekemään mitään ..
Tunnen taas kipua sisälläni .. Ajattelen miten olen ansainnut sen ja painan kipeää kohtaa sormillani .. Suolavettä alkaa virrata silmistäni, mutten lopeta vielä . Puren alahuuleni rikki . Kuulen äänen ja päästän irti .. Huomaan kuinka aallolta tunteva kipu saa kehoni värisemään ja maistan rautaisen elämäneliksiirin suussani ja rauhoitun välittömästi .. On tämäkin tapa . Pahe . Pahe tuhota itseään sisäpuolelta kun ulkoisesti ei voi jättää enää merkkejä taisteluista .
Ne pitää jättää sisäpuolelle ..

"Älä huoli, mä keksin kyllä jotain"

- wishmur

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti