maanantai 5. marraskuuta 2012

Vie mut kotiin uudelleen, laita mun pää ja sydän paikoilleen.

Minä löydän itseni pian taas samanalaisesta syvennöksestä kuin muutama kuukausi sitten .. Olen lopettanut lääkkeiden syönnit kokonaan ilman lääkärin lupaa, ostanut ylimääräisiä purkkeja ja liuskoja varautuen tulevaan . Kyllä minulla on suunnitelmia niiden varalle .

Kadotin inspiraationi täysin . Juuri minun tapaistani, hallusinoina mustista palleroista ja tukehtumisesta ilman minkäänlaista järjellistä kehitystä . En osaa puhua . Olen menettänyt ääneni ja minusta tuntuu liian raskaalta sanoa sanoja .. Kirjoittaminenkin tuntuu liian raskaalta .. Kommunikaatio-ongelma, ihmiset sanoisivat . Kutsuisit tätä ehkä mielummin depressioksi . Mitenvain .

Tule hakemaan,
mä valmiina oon.
Muistot muovikasseissa,
sydän matkalaukussa.
Valmis muuttumaan,
vie mut kotiin.

Vie mut kotiin uudelleen,

laita mun pää ja sydän paikoilleen.
Koske mua niin, etten voi enää unohtaa,
kuka on se joka minut omistaa.
Vie mut kotiin.

Haluan pois .
Haluan kadota tummanharmaaksi tuhkaksi joka pudotetaan syvään kuoppaan vailla minkäänlaista tarkoitusta .
Haluaisin kadota niinkuin voikukan siemenet, joissa lapset uskovat että on hieman toivoa .
Haluaisin kadota viileän syystuulen mukana kauas pois täältä, palaamatta enää koskaan .
Haluaisin kadota varjojen mukana auringonvalon lämmittäessä puutarhakivetystä .
Vaan ei . En pystyisi tekemään sitä . Harmillista sinäänsä . Toivoisit sitä kumminkin ..

- wishmur

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti