sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

My tears are flowing, where do they go ?


Tirppa !

Yeap, meitsi vietteli vkloppua tuolla Turun yliopistolla Animeconissa !
Toinen con vasta elämän aikana ja pakko myöntää et hiukan jännitti mitä sekin tuo tullessaan ... hihi nwn
Oli kyllä mahtavaa, kiitos kaikille ♥
Erityisesti Soralle, Burakkulle ja Narskalle kiitos seurasta 8) ~ 

Oli kivaisan tapahtumarikas loppuviikko 8)
Torstaina hain yllämainityt tyttöset juna-asemalta ja siitä sitte meille hillumaan ja suht. aikasin nukkumaan and stuff ..
Saavuttii sitte perjantai-aamuna conipaikalle ehkä joskus ... 11 aikoihin ?  ~ 
Meitsi cossaili siellä sitte perjantaina L'ää Death Note - nimisestä mangasarjasta ja lauantai-sunnuntai harvinaisen wnb Zuko'a Avatar - The Last Airbender sarjasta vankilapako meiningillä .. ~
Jos oikeesti totta puhun nii siihä Zukossa ei ollu mitään zukomaista paitsi arven maskeeraus .. Hiukan olin siihe pettyny, mut *olkienkohotus* ei mahda mitään ..
Aivan ja meitsillä oli jonkunaikaa sunnuntaina sellanen ''Anna Keksi'' - kyltti 8)

Tuli siellä tutustuttua muutamiin ihaniin ihmisiin !
mm. mainitsemisen arvoisina pidän Mursua(jonka oikeaa nimeä en muista), koska hänen seurassaan ei ainakaan ollut tylsää XD
Sitten Demu & Saara(alias Santtu) jotka mulle piti seuraa ku musta tuli outsider lauantaina ja sunnuntaina + jakoivat mulle keksejä, salmiakkia ja vähän kaikkee muuta hyvääää ~  !! nwn
Näky siellä toki ihan tuttujakin ! 8)
mm. muutama stadilainen frendi ect ...


Yeap .. Rahaaki tosiaan paloi muutamia kymppejä X''D
Se tosin on aivan normaalia ko menee coniin XD
Mutta mm. tällästä jäi käteen sieltä :
Tuossa yllä pinssejä joita ostin :3 nuo maksoi 5e yhteensä ~ 
Tuossa sinisessä vasemmassa yläkulmassa lukee muuten : ''Why, oh why didn't I take the blue pill?''
Sora osti mulle tuommosen tikkariavaimenperän :3 I luv it ~ Kiitos ♥
Edward Elrick & Roy Mustang - figureita :3 Ostin siskolle, makso yhteensä 10e
Alphonse Elrick kännykkäkoru :3 3 e ~ 

Sitten ostin viel Soul Eater aiheisen vihkosen Soralle kostoksi tikkarista ja siitä että maksoi mulle mun ruuan 8)
Se makso musitaakseni 10.50 ~
Siitä en kerinnyt kuvaa ottamaan tänne :< 
Hmmm, tuntuu jotenkin että olisin ostanu jotain muutakin mut eiköhän tossa ollu kaikki o_o'

Jos oikeesti oon rehellinen nii täsävaiheessa en osaa kertao conista yhtään ton enempää koska oon edelleen hieman conimasennuksessa(joka alko jo lauantaina köhköh itkeminen julkisilla = ♥) ja muutenki vähä epävarma olo yhestä jutusta mut ehkä tässä oli tarpeeksi infistä siitä 8)

Kiitos vielä hirveesti ihanasta conista kaikki mukana olleet !

- wishmur

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti