lauantai 10. syyskuuta 2011

Although loneliness has always been a friend of mine

On tässä taas tapahtunu tän viinesen 10pvän aikana paljon kaikkea ..

Ensinnäkin on ollu tässä vähän säätöä parisuhdeongelmissa, jotka onneks päätty sitten hyvin nwn hihi ♥~
Sitten oon opetellu luottamaan uusiin ihmisiin, vaiks onki viel hiukan vaiheessa toi luottamuksen hakeminen .
Esimerkiksi avauduin tyypille jonka oon tuntenu vasta koulujen alusta ni tyyliin puolet mun elämästä ja nyt ollaan sitte hihhuloitu almost everyday ku tunnetaan suurinpiirtein hyvin :3

Toisaalta on tässä ollu huonojaki asioita .
Siis ton eroparisuhdehässäkän lisäksi ..
mm. oon sortunu taas koristeluun, vaiks sainki kontrolloitua sitä suht.koht hyvin jonkunaikaa .
ja muutenki meinasin lentää ko leppäkeihäs mein koulusta luvattomien poissaolojen ja epäsopivan käytöksen takii ja sitten oon ollu tän viimesen puoltoista viikkoa 38-41 asteen kuumeessa ja joutunu istuu koulussa, ettei tulis poissaoloja .
Porukoiden logiigga on aika hurmaava ♥
Että sellasta .

Tällästä tälläkertaa, oikeeta purkamista en olis oikeesti jaksanu, koska olo on oikeesti ko katujyrän alle jääneellä ettei jaksa/pysty/kykene tekemään ei sitte yhtään mitään ...

Joten kiitos kun luit ! ~
- wishmur

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti