torstai 15. syyskuuta 2011

You can find out firsthand what its like to be me

Ensinnäkin haluan kertoa teille että minua vituttaa suoraansanoen se,
että mulla ei ole tarpeeksi aikaa .
Kun nyt alkaa ekat kokeet(matikankoe oli 15.pvä eli tänään),
mulla alko isoskoulutus 14. pvä,
pitäis olla joka pvä kahessa tai kolmessa paikkaa samaanaikaan ja pitäis viel keskittyy elämiseenki .
Kun mm. mulle valitettiin siitä, ettei mulla ole aikaa avautua mun ex-tyttöystävälle mun ongelmista
ja ylipäätään siitä, et mitä mulle kuuluu,
en ehdi olemaan kaikkien kavereiden kanssa, vaiks haluisin ja
sitten mulle valitetaan siitä ku en ehdi opiskelemaan ja/tai harrastamaan .

No okay,
oon yrittäny tehä sellasta listaa missä olis mulle tärkeimmät asiat mihin mun pitäis keskittää energiani,
mut siit on tullu aina kaikkia ristiriitoja yms niin ei hyvä .

Esimerkkejä itelle tärkeistä menoista:
- Mun pitäis olla lauantaina 17.pvä Alen kans hansassa ku se tulee turkuun ja mulla olis samaanaikaan isoskoulutus .
- Mun pitäis mennä stadiin 30.9 -2.10 mutta mulla on sillon isoskoulutus, jota ei missään nimessä saa jättää väliin, jos haluaa isoseks .
- Mun pitäis nähdä yhtä joensuulaista kaveria turussa 24.pvä mut mullon sillon mun kummipojan ristiäiset ...
hetkinen, miks nää kaikki liittyy jotenkin kavereihin .... ?

Muutenki pitäis ihan for real miettiä mikä olis itelle järkevin vaihtoehto elää omaa elämää,
mut se on vaan jotenkin pirun vaikeeta ko ihmiset yrittää päättää mun elämisestä .
Vanhemmat, psykiatri, ex-tyttöystävä, kaverit ...
Ihan ko niinku pitäis jotenkin tehä miten muut haluaa, eikä miten itestä tuntuu hyvältä .

Mitä mä edes haluan ?

Keiden/kenen kanssa mä haluan viettää aikaa,
mitä mä haluan tehdä/missä mun pitäis olla vapaa-ajalla ? Tai yleensäkkään ?
Tai muutenkaan mitä mä ees odotan/haluan/toivon tulevaisuudelta ?
Vihaan noita kysymyksiä kun niihin ei löydä vastauksia .. 

Tähän loppuun kiitokset,
kun/jos jaksoit vaihteeksi lukea tälläistä mietintämössösössöä,
jostai ei edes saa selvää kunnolla o___o'

- wishmur
ps. jumitan:
My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade
Rammstein - Haifish
The Rain - Tuuli kulkee
Tokio Hotel - Attention
Three Days Grace - Never too Late

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti