torstai 6. lokakuuta 2011

Where did those good old days go ?

Mulla on taas sellanen olo et vois uida itsesäälissä,
repii ittensä kahtia ja kelata sellaseen hetkeen et vois muuttaa asioita ettei tarttis katua .
Ai minäkö muka kadun jotain ?
Voi kuulkaa ... Kadun paljonki asioita, vaikken niitä aina myönnäkkään ..

Ensinnäkin asia, jota kadun ihan hirveesti ja mist haluan puhua
on se että oon ihan samanlainen ko mun veli .
Mein koko perhe sanoo sitä . Oon ihan samanlainen ko se .
Käyttäydyn samalla lailla, puhun samalla lailla, ajatusmaailma on samanlainen ..
Paitsi ettei se oo niin itsetuhonen ko mä mut ...
Ja se kaduttaa mua ihan hirveesti .
Koska mä en sais olla sellanen, en haluais olla enkä mä tee sitä tarkotuksella .
Mä huomaan sen itekkin ...
Ja se on pelottavaa .
Koska suoraan sanoen mä pelkään sitä mun veljeä ...
Ja jos pelkään sitä niin pelkään samalla itteeni ...
Mikä on pelottavaa pelätä itseään kun ei pystykkään olemaan sellanen ko haluais ..

Toisekseen mua kaduttaa se että ono eristäytyny ihmisistä niin paljon .
Mulla oli ennen paljon sellasia ystäviä joiden kanssa mä halusin puhua, tykkäsin puhua ja viihdyin niiden seurassa ja musta oli kiva rakentaa muistoja niiden kanssa .
Nyt oon huomannu että ikäänkun pusken niitä ihmisiä pois ja haluun olla yksin .
Mä erkaannuin yhestä mule todella tärkeestä ihmisestä aluvuodesta ja nyt se ikäänkun vihaa mua .
Tai ... niin musta ainakin tuntuu ...
Mä oon nähny sen pariin kertaan sen ''erkaantumisen'' jälkeen ja jutellukkin sille irl ...
Mut ... Jotenkin se että me erkaannuttiin niin pahasti niin kaduttaa, mutten sitten osaakkaan enää alkaa puhumaan sille . Koska tosiaan pelkään että se vihaa mua . Ja näin käy tosi usein .
En mä oikestaan ees tiedä minkä takia me tavallan erkaannuttiin ... Me vaan jotenkin ... En mä tiedä .
Mut haluisin ne ajat takas ... Mutten usko että se haluaa musta enää mitään ...
*olkienkohotus*
Ja muutenkin oon menettäny ihan hirveesti tärkeitä ystäviä ja ystävyyssuhteita sen takia että oon erkaantunu ..

Olis oikeesti tosi kiva, jos saisin suuni auki ja ees yrittäisin korjata tilanteen(/tilanteet) ja saisin välini selväks muutamien ihmisten kanssa jotka on mulle edelleen tärkeitä ... ~
 

 "Jokaisella ihmisellä on maan päällä aarteensa, joka odottaa löytämistään"

- wishmur

1 kommentti:

  1. sä kirjotat ihan älyttömän kauniisti ! seriously.. vaik aihe oli vähä :( mut tykkäsin lukee ymym. toivottavast elämä valkenee :) ♥ t. heidi, i hope that you know who heidi :)

    VastaaPoista