torstai 13. lokakuuta 2011

Your life is complicated too

Pufff meitsi oli kirpparilla o.o
siitäki on tosin jo joku viikko aikaa mut silti XD
Aaaaaah oon ihan in love näihin tavaroihin mitä ostin XD

Piff, kävin Kaarinassa kahessa kirppiksessä tossa lauantaina 8.pvä vaiks olin kipeee ....
Muttakun neljän seinän sisällä olo ahdisti ihan vietävästi niin oli pakko lähteä jonnekkin o.o
Vaikkei ollu rahaa ko jotain 5 euroa mut sai sillä !
Ostin 2 paitaa ja 3 housut o____o Ja sellasen söpön pöllö pehmon nwn

Tässä muutamia kuvia kamoista mitä ostin :3
Kahdet pillifarkut(oik.) ja yhet vähä leveempilahkiset(vas.), yhteensä 2,5 e
oli alennuksessa -50% ♥
 
Tollanen ihana paita mihin rakastuin heti ko näin sen ! ♥
Kokoo XL mut oli pakko ostaa ko oli hieno ja halpa ,___,
Siin on tollanen kirjotuskone ja lukee jotain vissiin ranskaks ..
Ei se englantia ainakaa ollu ..
Makso 1e
Oli myös alennuksessa -50% ♥

Tollanen tummanvihree kauluspaita :3
Kokoo M .
Makso 1 e
Tämäkin oli alennuksessa -50% ♥
Tollanen vähän retardin näkönen pöllö pehmolelu XD
Oli pakko ostaa se ko näytti niin retardilta XD
Korkeus joku .. n15cm ?
Makso 50snt :3


Nää on taas näitä naisellisia piirteitä ko ostin kaiken ton vaan siks koska ne oli hienoja XD
Ja tosiaan makso yhteensä sen tasan 5e mikä ei oo musta paha hinta tollasesta määrästä kamaa (8
Mut tykkään kyllä :3
Pitäis vissiin käydä vähä useemmin kirpparilla et tekis tollasia löytöjä o.o
Ja ennenkaikkee sais halvalla hyviä vaatteita . Purwww ~

Mites tässä muuten on sujunu ...
Huomenna olis bilsan koe, maanantaina kemian, ja sitte keskiviikkona englannin ...
En oikeesti jaksa harjotella tollaseen määrään kokeita o.o
No okay marraskuussa tulossa sellanen millon on neljänä pvänä viikossa koe että ....
Turha mun on tosta valittaa .

Mut oikeesti o_o
Mä en kestä . 
Bilsassa jotain ruuansulatus-, verenkierto- ja hengitysjärjestelmää, lihaskudostyyppejä ja muuta epäkiinnostavaa .
Jos olis ees jtn kiinnostavaa luettevaa esimerkiksi vaikka Rukilogiaa nii kyl sit menis o___o
Kemiassa jotain metalleiden jalousjärjestelmää, kemiallisia kaavoja, hapettumis- ja pelkistymisreaktioita ja muuta .. Mä en oikeesti tajua niistä yhtään mitään !
Mulle riittää se että tiiän mikä on veden ja kokaiinin kemiallinen kaava ja sillä pärjää jo pitkälle ...
Hehe .

Enkussa ... No enkku on enkkua . Sitä perus sanoilla läträämistä ja jotain lausetyyppejä .
Mulle oikeesti riittää se että mä tiedän mitä mä sanon eikä mun tarvii tietää puhunko mä jossain infinitiivissä tai muuta shaibaa ...
Hyvällä asenteella taas koulunkäynti, kyllä ~ <3

Tähän loppuun vielä biisi, mikä on soinu mun päässä ihan pirun kauan enkä ees tiedä että miksi :
http://www.youtube.com/watch?v=S_qDOzlqozQ&feature=related

Kiiiiitos jos luit :33 ~

- wishmur

1 kommentti: