sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Goodbye 2011, welcome 2012 !

Uusi vuosi, uudet kujeet !

Tää vuosia alkaa kyllä näin suoraansanottuna ihan päin ... jotain koska ensinnäkin oon hirvittävän väsyny koska valvoin viimeyönä puol kuuteen aamulla vaan siks että mulla iski joku mietinnällinen fiilis .
Ja arvatkaas mitä, sitte ko olin päässy nukkuu ja herännykki tossa 12maissa nii meenin Facebookkiin ja siellä ihmiset itki ko niillä on krapula ja siel oli kuvia uudestavuodesta .
Joten aloin miettiä tarkemmin sitä mitä mietin yöllä ja mä tajusin samantien :
Se on oikeesti totta mitä mä mietin .
No mitä mä sitte mietin ?

Mulla on ollu jo hirvittävän pitkään sellanen olo että oon jokaselle joku ylimääränen .
Okay, otetaan esimerkiks mein kaveriporukka .
Siellä on paljon sellasia ihmisiä joista mä oikeesti _välitän ja voin luottaa niihin yms näin .
Sitte kuitenki kuulin et joo se kaveriporukka puhuu _kaikesta ja kaikista sellasen toisen kaveriporukan kans . "Koloporukka" niinku pari kaveria sanoo ... Okay, ei siinä mitään .
Mut otetaampa esimerkki ...
Mun hyvä kaveri kerto mulle  että joo se on kiinnostunu yhestä jätkästä, vähän sillain pidemmin kerto ja sano et joo oon ainut ketä tietää etten saa sit sanoo kellekkään .
Enhän mä sitte sitä sanonu kellekkää ko lupasin .
Sitte ko meen kaupungille moikkaa "koloporukkaa" nii siellä just puhutaan siitä tyypistä ja sen kiinnostuksen kohteesta .
Oli hieman sellanen ..."mitä vit-" - fiilis . Tosi semmone luotettava ja semmone tärkee olo . "Kukaan muu ei tiedä sitte" ja sitte kumminki kaikki ties .

Ja muutenki mua on alkanu hieman häiritsemään, että jos se mein kaveriporukka tekee jotain yhessä . Pitää leffaillan, menee juomaan(no okay sinne en muutenkaa varmaa menis, mut kumminki) tai tekee ihan mitä vaa yhessä nii mä saan kuulla siit vasta seuraavana pvänä tai joskus ehkä 2vkon päästä ku ne kertoo kuinka kivaa niillä on ollu .
"Ei me ajateltu et säki haluisit mukaan" on yleisin selitys ku kysyn et miksei ne mulle mitää sanonu . Mukavaa, eikö ?

Ihan ko olisin niinku näkymätön, joka tulee aina esiin jos jollakulla on joku tarve .
Tarvii sitte mitä vaan, tupakkaa, rahaa, juomapaikkaa tms.
Sillon kyllä otetaan yhteyttä ja muistetaan muakin .
Ihan ko olisin ihmisille semmonen second choise et ko toisella ei oo nii kysytään saidalta . Saidalla varmaan on, sillon aina . Vielä mukavempaa ?

Eikä tä koske vaan tota kaveriporukkaa vaa yleisesti niitä keiden seurassa mullon tommonen olo .
Jotkut kaverit jotka asuu muualla tekee tota kans . Ja perhe tekee .
Mut sitä on jatkunu jo ihan hirveen kauan ... No okay koko yläasteen .
Eli niinku melkei 3 vuotta . 2 ja puol . Suunnilleen .
En mä niinku syytä ketää yksittäistä henkilöä, eikä tästä tarvii tulla vinkumaan "en mä ainakaa oo ollu tommone sua kohtaa D:::" tai "en mä ajattele susta tollai o____O" tms, ne ihmiset tietää ketkä on ollu tommosia ja jollei ne tunnista itseään tästä nii menee huonosti .

MUTTA tälläsen kivan kettuuntuneen avautumisen jälkeen on hyvä lopettaa ettei tuu turpajuhlia seuraavan kerran ko nään ihmisiä(jos niistä kukaan ees vaivautuu lukamaan tän..) joten ..

Hyvää uuttavuotta 2012 kaikille ! nwn

- wishmur

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti