keskiviikko 21. syyskuuta 2011

It holds me tightly with a thousand arms

Huahuahuaaa ~

Huhhuh tajusin tänään et ihmisten välttäminen on harvinaisen hankalaa .. o.o
Tekis vaan mieli jutella sille ja tehä muutenkin normaaleja asioita mitä tässä nyt ollaan tehty välkkisin viimenen kuukausi .. Muttakun .. Ei pysty .
Koska yrittää nyt vältellä ihmistä josta välitän erityisen paljon, joka kuulu samaan kaveriporukkaan, jota näkee koulussa joka ikinen päivä, joka 45min välein and stuff .
Yrittää nyt sitten niin . Vaikka eihän siinä mitään järkeä ole o.o
Mut pitäis senkin tajuta miltä tuntuu ko ingoorataan toinen ihan täysin . Niimpä .. ~

Mut onneks oli tänään ees jotenkin siedettävä pvä :3
Raahasin itseni viideksi Hirvensalon kirkolle nuorteniltaan, jossa sitten näin semmosia ihmisiä mitä on ihan for real ollu ikävä ♥ ~
Piristi mukavaisasti sateista päivää (: Kiitos siitä !

Sitten tajusin että mulle iskee kaamosmasennus .
Ei ei ei ei ei en halua sitä ! Pois se minusta . Oikeesti . En haluu mitään satanana sadetta, pimeitä päiviä, lisää sadetta, märkää, kylmää, tuulta ja vielä vittu lisää sadetta ! Oikeesti EI . EN jaksa .

 Sitten kun tosiaan pitäisi keskittyä siihen koulunkäyntiin, että sais sen ysin päättötodistuksen ihan suht.koht okayn näköseks mut eeeeeeeei mitenkään . Sellanen ihana olo että kun ulkona sataa niin en halua kouluun . Koska sitten masentaa koulussa ja se jos joku on huono juttu . Ja tosiaan ollaan käyty selanen ...karkeesti laskettuna kk koulua ja mulla on poissaolotunteja sellanen 40 . Luvatonta . Tälläviikolla yhteensä joku 7 tuntia . JO . Kolmessa pvässä 7h poissaoloja . Ei hyvä . Ja lisää tulee, siitä oon varma ...
Se vaan että jos tulee lisää niin joudun vaihtamaan koulua ah niin ihanaan topeliukseen, mikaelin yksikköön, jonne EN halua . tiettyjen ihmisten takia, joille oon ollu laastari jo ihan tarpeeks kauan ..
Oikeesti . Ei jeesus . En oikeesti kestä .
Olis viel tyylii 6v ko ei tarvinnu huolehtii mistää eikä tehä mitää eikä ollu paineit eikä ollu tietoisuuttakaa siitä mitä ''aikuistuminen'' oli . Tosin mulla oli hajua, mut ei siin mitään ..

Buttaaaaa koska mulla ei ollut yhtään mitään järkevää asiaa muutakun valivaliyniyni vinkivonki niin kiitos että luit :3

- wishmur

1 kommentti:

  1. *hug* on sitä muillaki kaamosmasennusta,ekan kerran koskaan uskalsin sanoa opelle, mut kun se tuli käytävällä vastaan ja köhh... sitä on tullut jäätyä pois tunneilta kun olis se yks juttu puoltoist viikkoo myöhäs ja sit näin sen, olin ihan et fuuuck olen kusessa! mut sit kun siinä melkeen itkin et juu on ollut aika kamala viikko eikä mulla ole sitä vieläkään niin ihan ymmärtäväisesti suhtautui :3

    VastaaPoista