tiistai 7. elokuuta 2012

"... Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin .. "


Hetken vielä, tämä puoli maailmaa,
hetken vielä, nukkuu yötä valkeaa.
Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin.
Parhaat vuotes, kaikki maahan poljettiin.

refrain:
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää
sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
mut joku aamu, mä tiedän sen
sä heräät huomaamaan
sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Ja sä oot kaunis, vaikket enää tunne niin,
ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin.
Hetken vielä, nukkuu puoli maailmaa,
hetki vielä, kirkas aamu aukeaa.

refrain (x3)

Musta tuntuu et niin kauan ku tää biisi muistuttaa susta, en tuu pääsee susta yli,
saatika päästämään susta irti ..

Mulla ei oo mitään käryä siitä et mitä sä ajattelet musta tai millaset sun odotukset on tai yhtään mitään muutakaan . Mä en tosiaan tiedä et mitä sun päässä edes liikkuu ku sä et perhana vie kerro mulle koskaan mitään ..

Mut .. Mun tunteet sua kohtaan on niin sekavat etten tiedä mitä mä ajattelisin .
Toisaalta haluisin pitää sut mun elämässä enkä pystyis ees kuvittelee et millasta tää olis ilman sua, mut .. sit taas en voi olla sulle enää normaali .. Mä en luota suhun täysin, vielä vähemmän ku sillon enkä mä varmasti pysty tai edes halua kertoa sulle kaikkea ..
Oon tavallaan ikuisesti vihanen siitä et mitä teit, mut .. Ajattelit silti vaan hyvää kummallekin meille ni ..
Ymmärrän sen, vaiks en koskaan olis odottanu näin käyvän, saatika olettanu et sä tekisit sitä .. Mut .. ehkä meistä on edes kavereiks ..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti