maanantai 3. joulukuuta 2012

I bleed only once

Talvi saapui . Tuo pimeys, kylmät pakkaset ja kirkkaat yötaivaan tähdet . Olen kuullut, että talvi saattaa tuoda mukanaan uusia yllätyksiä . Kahdenkymmenen sentin kinokset, hiljaa leijailevat lumihiutaleet ja piilotetun tunteen, jota olen patonut sisälläni jo muutaman kuukauden . Minä ihastuin . Voinko sanoa niin ? En ole varma onko asia todella niin .
En osaa lukea enää tunteitani . Mielialani pomppii puusta puuhun kuin liito-orava tietämättä vastausta yhtään mihinkään .
Tämä tyttö on jotain sellaista mitä en kokenut koskaan ollessani exäni kanssa puolitoista vuotta yhdessä . Se kipinä syttyi heti . Ensirakkautta ? En usko siihen, joten tuskin . Olin nähnyt kyseisen tytön kerran aikaisemmin ja nyt vietin viikonlopun hänen kanssaan . Joku saattaakin arvata mitä tuona viikonloppuna tapahtui ..
Hän oli upea . Hän on upea . Mahtava persoona, hyvännäköinen, eikä luonteessakaan ole mitään valittamista . Kauniit, hieman kiharaiset pitkät hiukset ja upea lauluääni . Ja kitaransoittotaito . Tapa lukea ihmisiä . Tapa hakea hellyyttä . Tapa käyttää kieltä ja olla myös avuton, hymyilevä kissanpentu .
Eräs asia minua häiritsee hänessä . Hän näyttää eräältä ihmiseltä, jonka kanssa minulla oli pientä juttua noin vuosi sitten .. Paitsi ettei hänellä ole anoreksiaa .. Tajusin sen vasta jälkeenpäin, kun mietin asiaa .. Olenhan minä tietenkin ajatellut kaikkea muutakin ..
Mitä minun pitäisi tehdä hänen kanssaan ? Muutamia asioita on käynyt mielessäni tuon viikolopun jälkeen.
Pitäisikö minun unohtaa lupaukseni ja tutustua häneen paremmin ?
Pitäisikö minun kertoa hänelle, etten voi olla hänen kanssaan koska olen luvannut itselleni jotain tapahtuvan vuodenvaihteessa ?
Pitäisikö minun unohtaa koko nainen ?
Emme ole puhuneet viikonlopun tapahtumista jälkeenpäin, enkä ole aivan varma hänen tunteistaan tai ajatuksistaan ..
Mietin, että pitäisikö minun kysyä häneltä, vai antaa hänen itse kertoa .. ? Minulla ei ole mitään tietoa mitä minun pitäisi tehdä .. Jos aijon tehdä jotain, se pitää tehdä nopeasti .. Minulla on vain kuukausi enää aikaa ..
Olen huomannut, että hiukseni alkavat lähteä .. Tunnen vain jokapäiväistä päänsärkyä johon lääkkeet eivät auta . Pyörtyilen lähes päivittäin .. Lääkärit sanoivat, että tilanne ei näytä hyvältä .. Minun pitäisi leikata itselleni kalju, etteivät ihmiset huomaisi mitään ..
Haluan pitää asian toistaiseksi salassa ..
Jos joku saattaa lukea tämän postauksen, älä kysy mitää, ole kiltti ..

- wishmur

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti